Dagisfritt

Sigge och Olles förskola hade stängt för planeringsdag härom veckan. Då passade vi på att göra stan. Sigge fick själv välja hur dagen skulle se ut och då blev det regnbågslekplatsen, Mc Donalds för där får man leksak och norsk musikkår. Men innan vi hann med att titta på musikkåren fixade jag till en scen på Mc D. Skulle balansera brickan med all mat och dricka och köra vagn samtidigt, det gick inte så bra. Jag tappade allt, det var lite pinsamt mitt under lunchrusningen.


Olle hittade en spann och spade och var nöjd.




Sigge fixade att ta sig upp men ner var svårare, fick bära ner honom.


Olle får hjälp av storebror att ta sig ner för rutschkanan.


Vad vill du äta - jag vill ha muffins, bara muffins.


Sigge tyckte att det var vacker musik och att soldaterna hade tuffa gevär.


Sigge, Olle och gässen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0