Helgens trots

I lördags skulle Fredrik få några timmar till att fixa och jag skulle ta pojkarna på en trivsam utflykt. Regnet öste ner så det blev Vellingeblomman med Påsktema. Jättebra tänkte jag, massor att titta på, djur och grejer, kan ju inte bli bättre. Sigge fick sina kycklingar och lite lördagsgodis men så fick han syn på ballongerna. Ni vet med helium och då bröt han ihop. Jag blir svettig bara jag tänker på det. Tänk er ett helhysteriskt barn som skriker som en galning efter en ballong, en svettig morsa som drar en barnvagn, har en varmkorv i ena handen och en påse med blommor och mojs i den andra och folk som tittar och tänker .....har du inget hyfs på ditt barn. Ja det var ju bara att dra en galen Sigge till bilen genom ösregnet och in med allt bröte i bilen. Vi fick tillbaka vårt barn efter en dryg timme. Efter Sigges bryt var det min tur och just då var min högsta önskan att få åka på spa i en månad......


Tänk att detta gulliga barn kan förvandlas till ett litet monster, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0