Vad har vi närt vid vår barm?

Låt mig, i dessa juletider, parafrasera Karl-Bertil Jonssons kloke far Tyko som vid ett tillfälle utbrister "jag har närt en kommunist vid min barm". Om våra två busungar blir kommunister eller inte låter jag för tillfället vara oskrivet. Men det ser i dagsläget inte bättre ut än att våra små telningar om sisådär en tio år kommer att spotta ur sig ord som "Dreamhack", "LAN:A", "WoW", "CS" och så vidare. Colan som står på bilden har han dock inte dragit i sig. Det är väl mer troligt att han i sann datanördanda lär föredra Joltcola... Följande bilder visar hur Sigge spelar något dataspel och en väldigt nyfiken (och nyvaken) lillebror som ser och lär.







Sigge i full koncentration och en nyvaken Olle undersöker en penna.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej Sara!

Kan berätta att jag också har fått en datanörd hua vad hemskt.....

Bakade också pepparkakor med Livia såg framför mig hur vi bakade, knådade länge och väl. Men ack så fel jag hade för typ fem minuter senare stod jag själv och bakade ut de förbaskade kakorna haha rätt trist, degen tar ju aldrig slut...

kram

2010-12-08 @ 15:18:21
URL: http://angelicalivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0