Kalas i Åhus

Jag och pojkarna åkte till Åhus i veckan för att fira kusin Nellie som fyllde 6 år.


Lycklig Nellie, Selma, svettSigge, Morfar och Olle


Ett av försöken att samla kusinerna för ett fint foto. Efter 2 sekunder hade Selma och Sigge flytt på olika håll och Olle börjat skrika. Det blir inte bättre än såhär.


Selmas senaste fall.


Olle gillar att observera i det tysta.


Mormor och Olle. Lena passade på att bleka sitt hår inför Polenresan, haha. Hon var inte riktigt nöjd över sin nya hårfärg.


Presentöppning. Sigges kommentar -Var är mina paket?


Nellie och Selmas farmor och farfar Sollan, Nicke och blondie. Nu du Sollan har du fastnat på bloggen (hon undrade när det var hennes tur). 


Skönsång och tårta. Sigge tyckte vi skulle sjunga lilla snigel för Nellie så så fick det bli. 



 


Kommentarer
Postat av: Solveig Åström

Jag älskar att följa Sigge och Olle på deras blogg. Ni kommenterar fotona så härligt! Att jag själv nu fått komma med är ju ett +.

Kramar från Sollan i Åhus

2010-04-26 @ 21:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0