Fredagsutflykt

På fredagar är det min och Sigges umgängestid. Försöker så gott det går att förflytta min stora hydda för att Sigge ska få lite skoj innan saker och ting händer. Idag åkte vi till Skanör Falsterbo för att kasta macka. Sigge har pippi på att kasta sten och vad kan då vara bättre än att åka till en enslig strand och låta honom förverkliga sitt intresse.


Sigge kastar macka och jag får sitta, min stora hobbý just nu.

Fika vid strandkanten


Titta en sten


Sigge på väg och jag


Många stenar blev det


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken mysig fredag!

2009-09-11 @ 15:53:55
Postat av: farmor

Hej på dig!

Vad skönt ni ser ut och haft det. Du får ta det lite lugnt med mamma nu.

Farmor längtar såååå mycket efter dig.Jag hoppas hitta en helg att komma och hälsa på snart.

Kram farmor

2009-09-16 @ 07:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0