Pepparkaksbak

Jag och Olle träffade vår nya föräldragrupp igår och blev inspirerade. Om de inte hade bakat så skulle de baka pepparkakor. Ringde Fredrik att han fick köpa deg på väg hem från jobbet. Tänkte att det skulle bli en mysig stund med bak och julmusik och det blev det i typ 5 min innan Olle vrålade högre än musiken och Sigge åt upp halva degen och resten av pepparkakorna blev brända. Men vi har i alla fall bakat pepparkakor i år. 


Mums


Sigge duktig


Fredrik tar över baket


Resultatet

 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vissa saker är mysigare i teorin... Jag talar av erfarenhet!

2009-12-16 @ 16:16:07
Postat av: Anna

Jag känner igen scenariot. Vi bakade också i 5 minuter, sedan skulle Jack leka rockstjärna och trasha sitt rum...Resultat:" halvbrända plåtar.



Men men, det blir kanske julefrid i alla fall??? Ses på måndag!!

2009-12-18 @ 19:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0