Sommarhelg

När pappa repade och spelade med bandet i helgen passade Sigge och jag på att besöka Tyringe & Åhus och sommaren. Sigge har haft en fantastisk helg. Han har varit ute i trädgården från det att han vaknat till sena kvällen. Fast den som varit tröttast efter dagens slut har varit jag. Hur kan ett barn ha så mycket energi?

           

Sigge och mormor leker i lekstugan i Tyringe.

image681

Kan det bli bättre än så här!

     

Vår lille aussieboy är en riktig liten smakupptäckare, på den första bilden tuggar han på en sten och sedan passande han på att äta lite gräs och någon maskros.

image687

image688

Sigge och Selma satt som ljus (30 sek) och tittade på Nellie som underhöll.

image689

När jag blir stor ska jag spela synthezeiser som min pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0