Mat är gott och nyttigt.

Vi har väl kommit så långt att Sigge ska börja få äta själv. Det är ju roligt, lärorikt och utvecklande. Och kladdigt. Härnedan följer veckans två matkrig; Det stora banankriget och Makaroner-med-tonfisk-och-avokado-kriget.

Det stora banankriget

image511

Hmm, banan är gott. Och kladdigt.

image512

Jag kan få loss tallriken. Om jag drar tillräckligt hårt så.

image513

Ge mig meeeeer.

Det ännu större makaroner-med-tonfisk-och-avokadokriget.

image514

Vad är det här för nytt dom ska utsätta mig för?

image515

Nåja, vi kan väl smaka lite.

image516

Jag vet inte, det känns som om man borde...

image517

...anfalla på bredare front.

image518

Sådärja.

image519

Jag är grymt nöjd med min insats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0