Sjuklingen

Sigge är sjuk nu när vi äntligen fått lite fint väder. Det är bara att ställa in alla aktiviteter. För ovanlighetens skull sover han vilket betyder att jag har en massa tid till annat. Men då uppstår problemet - vad ska jag göra? Det slutar med att jag tittar på TV istället för att göra något riktigt mamma kreativt som att baka bullar. Ja det händer ju inte så ofta, eller aldrig...å nu kändes det plötsligt som att jag var en dålig mamma. Jag är bra på annat, blogga tex.
Före Sigge insjuknade passade jag på att fotografera mina kära i topmodel anda. Titta och njut.

 En sjuk Sigge

           
Mina supermodeller


Kommentarer
Postat av: farfar

Krya på dig lilla gubben. Här i Motala finns också en förkyld farmor.Farfar har klarat sig lite bättre. Farfar pillertrillaren får väl ge farmor lite dundermedicin.
Kramar från farfar

2007-10-07 @ 21:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0