På Malmöfestivalen

Hur gamla var ni när ni gick på er första konsert? Själv har jag svårt att minnas min första. Förmodligen var den någon höjdare som Herrey's i Motala Folkets Park 1984 eller nåt sånt, vad jag kommer ihåg. Coolhetsfaktor minus tretusen. Sigge lär inte heller minnas sin första även om coolhetsfaktorn är betydligt högre än pappas. I går var vi nere på Mölleplatsen och lyssnade på Asha Ali och Balkan Beat Box. Sigge hade rätt roligt i sina nya hörselskydd och han verkade inte alls ovillig till att vara på konsert. Snart ska pappa köpa honom en gitarr eller varför inte en uppsättning trummor? Det sistnämnda lär pappa ju ångra i efterhand i o f sig... Eller också inte. Kanske en ny Keith Moon eller en Jimi Hendrix. Vi får se. Här är i alla fall lite bilder från gårdagskvällen.

           

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!
Vilken go kille! Den tredje bilden är kanske det roligaste/sötaste jag har sett i bloggosfären och då är ändå konkurrensen hård, från Mollan t ex. Hjalle hälsar att det är klokt av Sigge att ha skaffat hörselskydd, på så vis kan de ju umgås otvunget i fortsättningen ;)

2007-08-19 @ 19:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0